jessan:):)

hejsan!!
idag va jag i skolan:(
och då hade vi bild och matte. bilden va jätte kul men det är så segt att komma på en sak som inte finns och skriva om den sen men men man får ju kämpa på nu sista året :) och på matte hade vi diagnos och den var jätte lätt så jag kunde gå hem tidigt föruton att jag va tvugen att gå på behovstid:( fast det va kul för jag och sara satt och pratade och hjälpte varan!!
nu ska jag vänta på mamma och sen ska vi på hockey (VIK vs Malmö) hoppas de vinner!!
min mamma fyller i morgon och hon ville att jag skulle städa hela huset så jag har tagit lite nu sen ska jag göra resten det är ganska kul när man kommer in i det:D:D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0