jessica :D

hej
ännu en dag i skolan, men väldigt skön andå:P
börja kl.8 med engelska sen so och där kollade vi på film och den var jätte bra kommer tyvär inte ihåg vad den heter men den var bra:D:D sen var det no ocgg den lektionen gick väldigt snabbt som tur var för sen slutade jag kl.12.15:D
och då åkte jag hem och fixa lite sen åkte jag ner på stan och shoppa:p det var kul. sen åkte jag hem och tog lite mellis sen skulle jag med golfen och och köra ett styrke pass på 1h långt jag kommer att ha en sådan träningsvärk i morgon!!
men men förlåt kompisar om jag kommer att klaga för det kommer jag att göra:(:( jag har redan ont nu så det blir nor värre i morgon:O:O

ha det så bra♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0