loppan:)

jag ville bara säga att alla mina kompisar och alla som jag känner älskar jag <3.

åå vad jag älskar The Script - The Man Who Can't Be Moved älskar :P

jag hatar att vara sjuk det är så tråkit man kan inte göra något, fast det är lite skönt, det är bara att ropa på mamma eller pappa och säga att man vill ha lite vatten eller något annat så kommer dom med vatten, fast man blir så lat av det nästa gång ska jag hämta vatten själv undra va mamma och pappa kommer säga...

i går så hjälpte jag till med våran båt. Vi håller på att fixa tak som skydd när det börjar regna eller snöa de va is kallt ute det var så jag blev sjuk :(

nu ska jag sova god natt :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0